Dla firmy produkcyjnej z branży FMCG, wchodzącej w struktury globalnej Grupy poszukuję Kandydatów na stanowisko:
Category Buyer
miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie projektów zakupowych w takich kategoriach jak PR, CSR, BTL, POS, Merchandising, usługi HR na rynku polskim i krajów bałtyckich
- Rozwój i wdrażanie strategii dla poszczególnych kategorii
- Zarządzanie relacjami z dostawcami i ich rozwój
- Współpraca w ramach Zespołu Zakupów na poziomie regionu i Europy
Oczekiwane doświadczenia i kompetencje:
- Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze zakupów ww. kategoriach
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. polskiego
- Wykształcenie wyższe
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra znajomość MS Excel
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole i budowania relacji
- Myślenie procesowe i samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz działaniu
- Mile widziana znajomość systemu SAP (SRM) oraz narzędzi e-sourcing
Oferta firmy:
- Umowa o pracę
- Praca hybrydowa
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Bogaty pakiet benefitów tj: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, możliwość pracy zdalnej, elastyczny czas pracy, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, opieka stomatologiczna, siłownia w biurze, program emerytalny, firmowa biblioteka, brak dress code’u, parking dla pracowników, strefa relaksu, dodatkowe świadczenia socjalne, dofinansowanie biletów do kina, teatru, przedszkole / żłobek pracowniczy, pakiet relokacyjny, program rekomendacji pracownikó, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop