Dla wiodącej, międzynarodowej firmy działającej w branży Health i Beauty poszukuję Kandydatki/a na stanowisko:
Customer Service Agent
która dołączy do zespołu Centrum Obsługi Klienta będącego jednym z najważniejszych działów tworzących wartość firmy i koncentrujących się na lojalności klientów. Jako wykwalifikowany i zaangażowany Specjalisty ds. Obsługi Klienta, będziesz wspierał polskich, a w miarę możliwości również zagranicznych klientów, zapewniając im najlepszą możliwą opiekę i źródło informacji. Poza tym będziesz współpracować z działami sprzedaży i aktywnie przyczyniać się do utrzymywania grona zadowolonych klientów.
Idealny Kandydat posiada wysokie standardy, jeśli chodzi o obsługę klienta, solidne podstawy do sprawowania opieki na Klientem oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne. Ponadto:
- posiada biegłą znajomość języka polskiego
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem (np. włoski, francuski, czeski, słowacki)
- posiada nastawienie komercyjne i pasję do sprzedaży
- proaktywne i pozytywne podejście do rozwoju
- potrafi nawiązywać i utrzymywać dobre relacje z ludźmi
- interesuje się zdrowym stylem życia i obszarem beauty
Wraz ze stanowiskiem otrzymasz:
- umowę o pracę na pół etatu ze stałym miesięcznym wynagrodzeniem (możliwość zwiększenia wymiaru na przestrzeni miesięcy)
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy
- odpowiednie szkolenia
- stanowisko w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej i utalentowanych współpracowników, którzy naprawdę dbają o siebie nawzajem
- atrakcyjne świadczenia zdrowotne i socjalne oraz ubezpieczenie, w tym bezpłatne produkty firmowe do użytku własnego
- apartamenty wakacyjne do wykorzystania w Trysil (norweski kurort narciarski) i Marbelli (Hiszpania) oraz dodatkowe dni urlopu
- elastyczny system pracy w domu przez 2 dni w tygodniu dla osób, które wolą takie rozwiązanie
- dynamiczne miejsce pracy z eventami integracyjnymi