Head of Marketing Department

Lider w branży elektroniki użytkowej poszukuje Kandydata na stanowisko:

Head of Marketing Department,

który podejmie się zaplanowania i nadzorowania przeprowadzanych działań marketingowych w firmie w wymiarze lokalnym i globalnym w zgodzie z misją, celami i wartościami firmy.

Cele i zadania obejmować będą:

  • Budowanie globalnej strategii marketingowej podległych marek.
  • Sporządzanie planów marketingowych oraz analizę oczekiwanych zysków, monitorowanie ich efektywności.
  • Kierowanie podległym zespołem poprzez wyznaczanie celów, delegowanie odpowiedzialności i monitorowanie rezultatów.
  • Działania wspierające zaangażowanie i motywację pracowników, dbałość o atmosferę w zespole.
  • Generowanie niestandardowych rozwiązań i podejmowanie nieszablonowych decyzji.
  • Reprezentowanie firmy na arenie międzynarodowej.

Kluczowe umiejętności i kompetencje:

  • Wcześniejsze doświadczenia i sukcesy z realizacji strategii marketingowych, głównie na terenie US.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności zarządcze.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1).
  • Wrodzony głód do osiągania spektakularnych efektów.
  • Znajomość branży.
  • Swoboda w kontaktach z mediami.

Oferta wiąże się z:

  • Stabilnym zatrudnieniem i wynagrodzeniem spójnym z oczekiwaniami.
  • Decyzyjnością, samodzielnością i odpowiedzialnością za podejmowane działania.
  • Dużym wpływem na kierunek rozwoju.
  • Rozwojem produktów lidera w swojej branży.
  • Hybrydowym charakterem pracy (biuro w okolicach Warszawy)