Lider w branży elektroniki użytkowej poszukuje Kandydata na stanowisko:
Head of Marketing Department,
który podejmie się zaplanowania i nadzorowania przeprowadzanych działań marketingowych w firmie w wymiarze lokalnym i globalnym w zgodzie z misją, celami i wartościami firmy.
Cele i zadania obejmować będą:
- Budowanie globalnej strategii marketingowej podległych marek.
- Sporządzanie planów marketingowych oraz analizę oczekiwanych zysków, monitorowanie ich efektywności.
- Kierowanie podległym zespołem poprzez wyznaczanie celów, delegowanie odpowiedzialności i monitorowanie rezultatów.
- Działania wspierające zaangażowanie i motywację pracowników, dbałość o atmosferę w zespole.
- Generowanie niestandardowych rozwiązań i podejmowanie nieszablonowych decyzji.
- Reprezentowanie firmy na arenie międzynarodowej.
Kluczowe umiejętności i kompetencje:
- Wcześniejsze doświadczenia i sukcesy z realizacji strategii marketingowych, głównie na terenie US.
- Wysoko rozwinięte umiejętności zarządcze.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1).
- Wrodzony głód do osiągania spektakularnych efektów.
- Znajomość branży.
- Swoboda w kontaktach z mediami.
Oferta wiąże się z:
- Stabilnym zatrudnieniem i wynagrodzeniem spójnym z oczekiwaniami.
- Decyzyjnością, samodzielnością i odpowiedzialnością za podejmowane działania.
- Dużym wpływem na kierunek rozwoju.
- Rozwojem produktów lidera w swojej branży.
- Hybrydowym charakterem pracy (biuro w okolicach Warszawy)