Dla znanej, renomowanej Firmy działającej na polskim rynku farmaceutycznym, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Marketing Director
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Kreowanie, opracowanie, wdrażanie i odpowiedzialność za realizację strategii marketingowej firmy w zakresie suplementów diety i produktów leczniczych,
- Analiza i badanie rynku pod kątem sprzedaży obecnych produktów, możliwości rozwoju i poszerzenia portfolio. Analiza rynku oraz tendencji rozwoju nowych produktów konkurencji bezpośredniej i pośredniej,
- Inicjowanie i planowanie akcji i kampanii marketingowych w oparciu o przyjętą strategię. Opracowanie planu ich realizacji oraz nadzór jego wykonania,
- Aktywny udział i odpowiedzialność za tworzenie planów sprzedaży, monitorowanie ich realizacji oraz wprowadzanie niezbędnych korekt,
- Opracowanie i odpowiedzialność za budżet, wraz z planem jego wykonania. Bieżący monitoring wydatków marketingowych i ich adekwatności,
- Opracowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów materiałów i działań informacyjnych, reklamowych, promocyjnych i PR. Negocjacje warunków z wykonawcami i dostawcami,
- Odpowiedzialność za portfel produktów tj. rozwój i szukanie nowych kategorii w celu zwiększania sprzedaży i zysków w ramach NPD (New Product Development) oraz wygaszanie nierentownych,
- Odpowiedzialność (we współpracy z działem sprzedaży) za planowanie i prowadzenie zintegrowanej komunikacji marketingowej Spółki w zakresie promocji, reklamy i reklamy bezpośredniej e-marketinguoraz public relations,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe biomedyczne (medycyna, farmacja, biologia, biochemia),
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku z potwierdzonymi sukcesami zawodowymi,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Kreatywność, inicjatywa w działaniu i nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań,
- Konsekwencja w dążeniu do celu,
- Wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne i analityczne,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Doskonała organizacja pracy,
Klient oferuje:
- Umowę o pracę,
- Partnerskie relacje i możliwość rozwoju zawodowego,
- Premię roczną uzależnioną od wyników pracy,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód),