Marketing Officer

Dla firmy z branży fintech, poszukuję kreatywnego pasjonata marketingu (⚥) na stanowisko, które możesz nazwać po swojemu, ale na potrzeby tej rekrutacji nazwałam:

Marketing Officer

Miejsce pracy: Warszawa (centrum)

 

Chcielibyśmy, żebyś na oferowanym stanowisku był/a odpowiedzialny/a za:

  • Stronę internetową firmy pod względem tworzenie nowych page`y, optymalizację bieżących i lokalizowanie treści (Custom CMS+Wordpress)
  • Tworzenie, utrzymywanie i optymalizację reklam Pay-Per-Click oraz innych rodzajów płatnych reklam
  • Dokładną analizę strony internetowej dla celów zakupu mediów
  • Działania związane z Brandingiem, pozycjonowaniem marki i określaniem wartości marki
  • Wyszukiwanie odpowiednich wydarzeń fintech na całym świecie i bycie naszym wsparciem przed i podczas wydarzeń. Będziesz musiał negocjować umowy z organizatorami konferencji, przygotowywać powierzchnie wystawowe, broszury, różne prezenty itp.
  • Samodzielne przygotowywania treści, a także  edycję treści przygotowanych przez innych (firmy zewnętrzne). Obejmuje to przygotowanie różnych postów na blogu, artykułów PR, treści na stronie itp.
  • Tworzenie comiesięcznego biuletynu oraz projektowanie zautomatyzowanych kampanii e-mailowych za pośrednictwem Mailchimp
  • Obsługę kont firmowych w social mediach tj. Twitter i LinkedIn
  • Monitorowanie konkurencji
  • Rozwój w obszarze przeprowadzenia badań zadowolenia klienta (m.in. tworzenia ankiet satysfakcji klienta)
  • Optymalizację ruchu na stronie i w wyszukiwarkach
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia działań marketingowych od strony technicznej i prowadzenie rozmów w „ich języku”

Idealnie jeżeli posiadasz, znasz, potrafisz, ewentualnie chcesz zdobyć:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w naszej branży lub pokrewnej (bankowość, kredyty, pożyczki)
  • Doskonałą znajomość marketingu on-line
  • Doświadczenie w tworzeniu materiałów i przygotowywaniu materiałów do druku
  • Lekkie pióro i umiejętność redagowania dobrych tekstów (piszesz bloga btw?)
  • Orientację w najnowszych technologiach i umiejętność komunikowania z IT
  • Znajomość SEM i SEO
  • Dobrą znajomość reklam internetowych za pośrednictwem Google Adsense i Adwords, a najlepiej mieć doświadczenie z reklamami LinkedIn, Twitter i Bing
  • Głowę pełną pomysłów, kreatywność, myślenie nieszablonowe i chęć tworzenia nowego
  • Biegły angielski (inny język obcy będzie in plus)

Na dzień dzisiejszy możemy zaoferować:

  • Współpracę B2B z wynagrodzeniem rzędu 9 000 – 12 000 pln netto +VAT
  • Kartę Multisport, ubezpieczenie premium
  • Pracę w doskonałych warunkach umożliwiających kreatywność i wygodę pracy oraz integrację po godzinach (jeżeli zechcesz)
  • Przerwę na PS4, Kickera, zdrową przekąskę w kuchni i komfort pracy na Mac`u