Dla lidera rynku self storage w Polsce i Czechach zarządzającego 17 obiektami szukam Operations Managera.
Misją firmy jest zapewnienie klientom indywidualnym i biznesowym wygodnych, bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań magazynowych.
Dlaczego warto dołączyć do firmy?
Jako Operations Manager staniesz się prawą ręką Dyrektora Operacyjnego. Będziesz wspierać strategiczne obszary działania firmy, wybrane pod kierunek Twojego rozwoju – od sprzedaży i marketingu, przez IT i zakupy, aż po projekty automatyzacyjne. To rola dla osoby, która lubi łączyć analityczne myślenie z codziennym rozwiązywaniem problemów i realnym wpływem na rozwój organizacji. Będziesz ściśle współpracować z Dyrektorem Operacyjnym i wspierać go w codziennym zarządzaniu firmą.
Do Twoich zadań MOŻE należeć:
- koordynacja pracy działu IT i Helpdesk,
- współpraca z działem technicznym i wsparcie w realizacji bieżących projektów,
- nadzór nad procesami w ramach Zakupów Centralnych,
- udział w projektach IT związanych z automatyzacją i usprawnianiem procesów wewnętrznych,
- planowanie i nadzór działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu online,
- analiza danych sprzedażowych i dostarczanie rekomendacji wspierających decyzje biznesowe,
- wsparcie w zakresie organizacji i administracji, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie biura i procesów operacyjnych.
Wymagania dotyczące doświadczeń i kompetencji:
- doświadczenie w obszarze operacyjnym, zarządzaniu procesami lub projektami,
- dobra znajomość środowiska IT na poziomie koordynacyjnym (niekoniecznie technicznym),
- umiejętność analizy procesów i proponowania usprawnień,
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i zarządzaniu relacjami z klientami,
- wysokie zdolności organizacyjne i umiejętność pracy na wielu płaszczyznach,
- samodzielność, odpowiedzialność i proaktywne podejście,
- bardzo dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, hotelarskiej lub wynajmu krótkoterminowego.
Mile widziane będzie:
- doświadczenie w obszarze zakupów centralnych,
- znajomość projektów automatyzacji procesów,
- doświadczenie we współpracy z zespołami technicznymi.
Oferta firmy:
- możliwość rozwoju zawodowego w roli zastępcy Dyrektora Operacyjnego,
- realny wpływ na procesy i rozwój całej organizacji,
- udział w strategicznych projektach IT i operacyjnych,
- stabilne warunki zatrudnienia i jasno określoną ścieżkę rozwoju,
- przyjazną atmosferę i otwartość na inicjatywy własne.
