Firma szkoleniowa zajmująca I miejsca w rankingach poszukuje osób, które potrafią odnaleźć się w dwóch rolach – „Accounta”, którego zadaniem jest inicjować nowe relacje z klientami, myśleć i działać w kategoriach sprzedażowych oraz Business Partnera, który zarządza projektem, jest partnerem do rozmowy zarówno dla klientów jak i ekspertów współpracujących z firmą. Szukamy inteligentnego, pracowitego i pozytywnie nastawionego do sprzedaży i rozwoju:
Business Development Managera
miejsce pracy: Warszawa
Osiągniesz sukces jeżeli będziesz:
- Sprzedawać poprzez wiedzę – inspirować Klientów nowymi trendami na rynku rozwoju, HR i procesów biznesowych
- Umiejętne zarządzać oczekiwaniami Klienta – podążać za nimi, bądź też redefiniować ich w celu osiągania zamierzonych rezultatów biznesowych
- Świadomy własnych mocnych stron w sprzedaży i umiejętne je wykorzystywał
- Strategicznie zarządzać własnym czasem – hunter vs. farmer
- Learning Agility – eksperymentować, wychodzić ze strefy komfortu, ciągłe się doskonalić
W strukturach tej firmy:
- Wszyscy są zorientowani na wynik – ale każdy dostaje zasoby i wsparcie, aby go uzyskać (marketing, wsparcie merytoryczne, peer 2 peer – współpraca kolegów i koleżanek z działu)
- Wyznaje się zasadę „Stay hungry” – pomimo wysokich lokat w rankingach firma wciąż się rozwija i podnosi sobie poprzeczkę w każdym obszarze (nowe produkty, nowe kanały komunikacji z klientami, nowe layouty, narzędzia wsparcia sprzedaży)
- Co roku sprzedaje się więcej o 30-40% – to jest udziałem każdego BDM’a
- Wszyscy mają bliski kontakt z Zarządem co daje możliwość realnego wpływu na kształt firmy, strategię i procesy firmowe
- Masz zapewniony jest rozwój merytoryczny – pigułki wiedzy, sesje learning celebration, poznawanie nowych szkoleń przez uczestnictwo w nich
- Korzystasz z ogromnego potencjału cross sellingu – otrzymujesz tzw. lead’y z: działu e-commerce, wydarzeń promocyjnych w ramach, działu wsparcia sprzedaży
- Masz wsparcie asystenta działu sprzedaży w czynnościach organizacyjnych związanych ze sprzedażą
- Każdy pozyskuje nowych Klientów i każdy decyduje w jaki sposób (networking, cold call, social media, content marketing – do wyboru)
Chcesz wiedzieć więcej? Porozmawiajmy! 🙂