Jesteśmy grupą maniaków elektroniki.
Od lat stabilnie się rozwijamy, oferując klientom biznesowym, instytucjonalnym oraz służbom mundurowym najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie budowy i modernizacji systemów zabezpieczeń. Zmieniające się potrzeby klientów, bieżące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa, rozwój sztucznej inteligencji i dronów otwierają przed naszą branżą nowe, ekscytujące możliwości. Bądź częścią tej zmiany.
Interesuje cię temat dronów, elektroniki, optoelektroniki, elektronicznych systemów zabezpieczeń?
Chcesz wykorzystywać doświadczenia z tych obszarów w swojej codziennej pracy? I sprzedawać produkt, który jest odpowiedzią na realne potrzeby rynku?
Mamy dla Ciebie propozycję pracy z nami w roli:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się u nas zajmować?:
● Będziesz pracować z klientami biznesowymi (firmy, instytucje publiczne, służby mundurowe) – nawiązując nowe relacje handlowe, dbając o jakość codziennej współpracy, obsługę.
● Jako merytoryczny partner dla klientów będziesz doradzał im handlowo i technicznie w związku z naszymi rozwiązaniami – drony oraz optoelektroniczne rozwiązania naziemne.
● Będziesz brał udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, szkolenia) podczas których będziesz prezentował nasze rozwiązania i nawiązywał relacje z klientami.
● Aby wszystko powyżej było możliwe – będziesz pozyskiwał i rozwijał swoją wiedzę techniczną o dronach i optoelektronicznych rozwiązaniach naziemnych oraz rozwijał umiejętności sprzedażowe. A my Ciebie w tym wesprzemy (o czym poniżej!).
Czego oczekujemy od ciebie “na start”:
● Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku handlowym i/lub w sprzedaży bezpośredniej oraz
znajomości technik negocjacji i sprzedaży.
● Umiejętność zarządzania czasem i wyznaczania sobie priorytetów – będziesz pracował
samodzielnie, więc to ważna dla nas kompetencja.
● Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (pakiety biurowe, praca z systemami typu CRM)
● Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym B2
● Prawa jazdy kat. B.
● Mile widziane posiadania uprawnień i doświadczenia w operowaniu dronami (UAV / BSP)
Ze swojej strony oferujemy Tobie:
● przygotowanie Ciebie do pełnienia roli handlowej u nas – poprzez zorganizowany i zaplanowany proces wdrożenia do pracy, szkolenia i kursy merytoryczne, bazę wiedzy i wsparcie ze strony całego zespołu,
● rozwój zawodowy – który rozumiemy jako udostępnienie Tobie możliwości uczestnictwa w kursach, szkoleniach z zakresu kompetencji “twardych” jak i “miękkich”, tworzenie indywidualnych ścieżek rozwoju, organizacji szkoleń językowych,
● pracę w zespole specjalistów, od których można się dużo nauczyć! Zespół, który się lubi, potrafi ze sobą współpracować, wspierać – u nas panuje luźna atmosfera, którą pewnie poczujesz już na spotkaniu rekrutacyjnym 🙂
● zatrudnienie w oparciu o wybraną umowę (umowa o pracę, B2B) z wynagrodzeniem podstawowym na poziomie 8 000 zł brutto / mies. (umowa o pracę) lub 9 000 zł netto (+ VAT) / mies. (kontrakt B2B). Realny poziom wynagrodzenia z premią to nawet 20 000 zł brutto/UoP i 25 000 zł netto/B2B.
● zniżkę na firmowe produkty i usługi,
● miłe dodatki jak: dofinansowanie lunchy, parking dla pracowników, nasze zespołowe spotkania
integracyjne, paczki świąteczne czy celebrowanie ważnych wydarzeń (jak twoje urodziny ) 🙂
● mamy również u siebie program rekomendacji pracowników – opowiemy Ci o nim na spotkaniu!
Jak wygląda nasz proces rekrutacji:
● etap 1 – wstępne interview, aby potwierdzić, że nasza oferta jest spójna z Twoimi planami zawodowymi i naszymi potrzebami
● etap 2 – videocall z przedstawicielami firmy – będzie okazja, żeby się poznać i wymienić doświadczeniami i oczekiwaniami
● etap 3 – spotkanie w siedzibie – zobaczysz, jak wygląda biuro i szef na żywo 😉 Omówimy potencjalne warunki współpracy