Key Account Manager

Jesteśmy grupą maniaków elektroniki.

Od lat stabilnie się rozwijamy, oferując klientom biznesowym, instytucjonalnym oraz służbom mundurowym najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie budowy i modernizacji systemów zabezpieczeń. Zmieniające się potrzeby klientów, bieżące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa, rozwój sztucznej inteligencji i dronów otwierają przed naszą branżą nowe, ekscytujące możliwości. Bądź częścią tej zmiany.

Interesuje cię temat dronów, elektroniki, optoelektroniki, elektronicznych systemów zabezpieczeń?
Chcesz wykorzystywać doświadczenia z tych obszarów w swojej codziennej pracy? I sprzedawać produkt, który jest odpowiedzią na realne potrzeby rynku?

Mamy dla Ciebie propozycję pracy z nami w roli:

Key Account Manager

Miejsce pracy: Poznań

Czym będziesz się u nas zajmować?:

●  Będziesz pracować z klientami biznesowymi (firmy, instytucje publiczne, służby mundurowe) – nawiązując nowe relacje handlowe, dbając o jakość codziennej współpracy, obsługę.

●  Jako merytoryczny partner dla klientów będziesz doradzał im handlowo i technicznie w związku z naszymi rozwiązaniami – drony oraz optoelektroniczne rozwiązania naziemne.

●  Będziesz brał udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, szkolenia) podczas których będziesz prezentował nasze rozwiązania i nawiązywał relacje z klientami.

●  Aby wszystko powyżej było możliwe – będziesz pozyskiwał i rozwijał swoją wiedzę techniczną o dronach i optoelektronicznych rozwiązaniach naziemnych oraz rozwijał umiejętności sprzedażowe. A my Ciebie w tym wesprzemy (o czym poniżej!).

Czego oczekujemy od ciebie “na start”:

●  Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku handlowym i/lub w sprzedaży bezpośredniej oraz

znajomości technik negocjacji i sprzedaży.

●  Umiejętność zarządzania czasem i wyznaczania sobie priorytetów – będziesz pracował

samodzielnie, więc to ważna dla nas kompetencja.

●  Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (pakiety biurowe, praca z systemami typu CRM)

●  Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym B2

●  Prawa jazdy kat. B.

●  Mile widziane posiadania uprawnień i doświadczenia w operowaniu dronami (UAV / BSP)

Ze swojej strony oferujemy Tobie:

●  przygotowanie Ciebie do pełnienia roli handlowej u nas – poprzez zorganizowany i zaplanowany proces wdrożenia do pracy, szkolenia i kursy merytoryczne, bazę wiedzy i wsparcie ze strony całego zespołu,

●  rozwój zawodowy – który rozumiemy jako udostępnienie Tobie możliwości uczestnictwa w kursach, szkoleniach z zakresu kompetencji “twardych” jak i “miękkich”, tworzenie indywidualnych ścieżek rozwoju, organizacji szkoleń językowych,

●  pracę w zespole specjalistów, od których można się dużo nauczyć! Zespół, który się lubi, potrafi ze sobą współpracować, wspierać – u nas panuje luźna atmosfera, którą pewnie poczujesz już na spotkaniu rekrutacyjnym 🙂

●  zatrudnienie w oparciu o wybraną umowę (umowa o pracę, B2B) z wynagrodzeniem podstawowym na poziomie 8 000 zł brutto / mies. (umowa o pracę) lub 9 000 zł netto (+ VAT) / mies. (kontrakt B2B). Realny poziom wynagrodzenia z premią to nawet 20 000 zł brutto/UoP i 25 000 zł netto/B2B.

●  zniżkę na firmowe produkty i usługi,

●  miłe dodatki jak: dofinansowanie lunchy, parking dla pracowników, nasze zespołowe spotkania

integracyjne, paczki świąteczne czy celebrowanie ważnych wydarzeń (jak twoje urodziny ) 🙂

● mamy również u siebie program rekomendacji pracowników – opowiemy Ci o nim na spotkaniu!

Jak wygląda nasz proces rekrutacji:

●  etap 1 – wstępne interview, aby potwierdzić, że nasza oferta jest spójna z Twoimi planami zawodowymi i naszymi potrzebami

●  etap 2 – videocall z przedstawicielami firmy – będzie okazja, żeby się poznać i wymienić doświadczeniami i oczekiwaniami

●  etap 3 – spotkanie w siedzibie – zobaczysz, jak wygląda biuro i szef na żywo 😉 Omówimy potencjalne warunki współpracy