Dla firmy, która dzięki profesjonalizmowi, elastyczności i wysokiej specjalizacji od ponad 25 lat umacnia swoją pozycję na rynku dystrybutorów i producentów systemów połączeń elektrycznych w branży zbrojeniowej, lotniczej i kosmicznej poszukuję doświadczonego Kandydata na samodzielne stanowisko:
Kay Account Manager
miejsce pracy: Warszawa (możliwość współpracy zdalnej)
Planowany zakres obowiązków obejmuje:
- Pozyskiwanie nowych klientów poprzez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Planowanie i realizowanie badań potrzeb i preferencji klienta,
- Planowanie i realizowanie badań rynku oraz konkurencji
- Prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi,
- Prowadzenie współpracy z klientami i dostawcami celem wprowadzenia produktu na rynek,
- Współpraca z kadrą zarządzającą i innymi działami firmy w celu wdrożenia produktu na rynek,
- Prowadzenie dokumentacji produktowej,
- Budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, opracowywanie strategii marketingowej lub inwestycyjnej związanej z danym produktem, usługą lub marką,
- Ocenianie i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla produktu, usługi, marki lub całej firmy,
- Udział w wydarzeniach branżowych (m.in. konferencje, targi),
- Doskonalenie własnych kompetencji (m.in. poprzez uczestniczenie w szkoleniach i kursach).
Oczekujemy:
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów handlowych typu long-term,
- Doświadczenia w międzynarodowych współpracach
- Wiedzy technicznej umożliwiającej sprawne przyswojenie wiedzy na temat produktów
- Swobodnej znajomości języka angielskiego umożliwiającej kontakty biznesowe z zagranicznymi kontrahentami
- Mile widziane wykształcenie techniczne i znajomość innego języka obcego
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o UoP w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Premie roczną
- Samodzielność w działaniu
- Stały rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i kursach