Specjalista ds. Digital Marketing i Social Media

Dla ogólnopolskiej sieci innowacyjnych klubów fitness poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Digital Marketing i Social Media

miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Tworzenie treści komunikacji w wybranych kanałach elektronicznych,
  • Moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych,
  • Prowadzenie bloga firmowego
  • Redagowanie i korekta treści marketingowych do ulotek, folderów, czasopism
  • Wsparcie działań marketingowych: konferencji, targów, kampanii promocyjnych itp.
  • Realizację działań reklamowych wspierających sprzedaż w kanale online,
  • Ścisła współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, graficznymi, domami mediowymi itp.,
  • Opieka nad stroną www – w zakresie spójności, przejrzystości i atrakcyjności wizualnej,
  • Monitorowanie trendów i działań konkurencji w zakresie komunikacji w kanałach elektronicznych,
  • Analiza efektywności podejmowanych działań i proponowanie zmian na rzecz maksymalizacji efektywności komunikacji w kanałach elektronicznych.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) oraz samodzielne tworzenie contentu i moderowanie wiadomości
  • Praktyczna znajomość systemów reklamowych serwisów Facebook, Instagram, LinkedIn,
  • „Lekkie pióro” – umiejętność jasnego wyrażania myśli,
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych ( Google Ads., Facebook Ads)
  • Doświadczenie w SEO i content marketingu
  • Znajomość Google Analitics
  • Dokładność, rzetelność, sumienność,
  • Umiejętność analizy danych – umiejętność podpierania intuicji faktami i danymi,
  • Znakomite umiejętności interpersonalne i umiejętność grania „w drużynie”,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętności obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point).

Oferujemy:

  • Atrakcyjny pakiet płacowo-socjalny,
  • Ambitną rolę w zespole odpowiedzialnym za newralgiczny obszar funkcjonowania firmy,
  • Realny wpływ na rozwój firmy poprzez wdrażanie własnych pomysłów.
  • Przyjazne środowisko pracy oraz stabilne zatrudnienie.