Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta

Dla firmy z branży FMCG będącej częścią grupy kapitałowej o światowym zasięgu, poszukuję kandydata z doświadczeniem na stanowisko:

SPECJALISTA ds. LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Poznań

ZADANIA:

  • Monitorowanie terminowości i poprawności realizacji zamówień
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • Zapewnienie wysokiego poziomu współpracy logistycznej z klientami firmy poprzez efektywną współpracę z zewnętrznym operatorem logistycznym, przewoźnikami oraz innymi działami wewnątrz organizacji, w tym z Działem Sprzedaży
  • Inicjowanie i realizacja aktywności optymalizacyjnych w zakresie obsługi klienta i dystrybucji

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu SAP będzie atutem
  • Komunikatywność oraz umiejętność skutecznego działania w zespole
  • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

OFERTA FIRMY:

  • Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie NNW, karta Multisport i inne)
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku