Dla firmy z branży FMCG będącej częścią grupy kapitałowej o światowym zasięgu, poszukuję kandydata z doświadczeniem na stanowisko:
SPECJALISTA ds. LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Poznań
ZADANIA:
- Monitorowanie terminowości i poprawności realizacji zamówień
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- Zapewnienie wysokiego poziomu współpracy logistycznej z klientami firmy poprzez efektywną współpracę z zewnętrznym operatorem logistycznym, przewoźnikami oraz innymi działami wewnątrz organizacji, w tym z Działem Sprzedaży
- Inicjowanie i realizacja aktywności optymalizacyjnych w zakresie obsługi klienta i dystrybucji
OCZEKIWANIA:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Komunikatywność oraz umiejętność skutecznego działania w zespole
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.
OFERTA FIRMY:
- Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie NNW, karta Multisport i inne)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku